Opisy produktów / Magdalena Drabarczyk
Czy wiesz, jakie rozterki pojawiają się w głowie Twojego klienta, gdy ma coś kupić? Na pewno zastanawia się, czy potrzebuje tego, co oferujesz. A także, czy Twój produkt pomoże mu rozwiązać problem, zrealizować cel.
Nikt nie kupuje kosmetyku, tylko po to, żeby ładnie wyglądał w łazience. Albo dla bomby witaminowej w składzie. Co innego, jeśli produkt zapewnia uczucie długotrwałego nawilżenia i ujędrnia skórę – jak po wizycie w ekskluzywnym salonie beauty.
Obietnica nie wybrzmi, gdy podasz suche fakty lub rozpiszesz się o zaletach produktu.
Zdradzę Ci pewną wskazówkę…
Cechy i zalety nikogo nie interesują. Konsumenci oczekują jedynie KORZYŚCI.
Jeśli więc dostrzegasz tę subtelną (ale znaczącą) różnicę i chcesz mieć w swoim sklepie opisy, dzięki którym klient powie: „Tak, to jest to, czego TERAZ potrzebuję!” – to wiesz, jak się ze mną skontaktować.