tekst w sieci

Prosty język w marketingu. 5 trików do zastosowania od zaraz

W ostatnich latach w komunikacji biznesu z klientem powiał wiatr zmian. Zauważyłeś? Bezosobowe, zawiłe teksty ustępują miejsca prostym wyjaśnieniom. Nawet niektóre urzędy odkryły, jak mówić ludzkim głosem! Trend idzie tylko w jednym kierunku: ma być prościej, konkretniej i szybciej. Co to oznacza dla Ciebie jako przedsiębiorcy? Sprawdź sam!

6 komentarzy Czytaj dalej
teksty sprzedażowe

USP Twojej marki. Pokaż, jak wyjątkowe jest to, co sprzedajesz

USP to skrót od angielskich słów unique selling proposition. Polscy marketingowcy używają zamiast angielskiego USP zwrotów „unikalna propozycja sprzedaży” albo „unikalna cecha oferty”. Tak więc USP to coś, co wyróżnia Twoją markę, produkt albo usługę na rynku. Definicja wydaje się prosta, ale jak znaleźć USP swojej firmy? 

Brak komentarzy Czytaj dalej
content marketing

5 powodów, dla których warto pisać artykuły o finansach prosto i z humorem

Jasność w wysławianiu się jest dowodem uprzejmości wykształconego człowieka. Gdyby Jules Renard, autor tych słów, żył w obecnych czasach i gdyby szukał w Internecie informacji o finansach, mógłby popaść w zadumę nad uprzejmością współczesnego człowieka. Zastanawiasz się, czy warto rozluźnić gorset, pisząc o finansach? Po przeczytaniu tego artykułu już nie będziesz mieć wątpliwości, że tak.

Brak komentarzy Czytaj dalej
sekcja faq
teksty na stronę WWW

Uwaga, przedsiębiorco! Dzięki tej zakładce odzyskasz kilkadziesiąt godzin w tygodniu

Prowadzisz swój biznes. Naturalnie masz również swoją internetową witrynę. Zadbałeś o wszystkie potrzebne elementy: opis strony głównej, stronkę o mnie, opisy produktów i kategorii — słowem wszystko, co konieczne. Ale wisienką na torcie będzie sekcja z pytaniami i odpowiedziami, czyli FAQ. Po co ją właściwie tworzyć?

Brak komentarzy Czytaj dalej
współpraca z copywriterem

Jak wybrać copywritera, aby współpraca przełożyła się na zyski

Dobry copywriter napędza treściami biznes niczym potężna maszyna. Jego produkt to tekst – lekki, skuteczny i inspirujący do działania. Do tego opakowany atrakcyjnie dla klientów i wyszukiwarek. Tylko jak wybrać tego jedynego copywritera wśród wielu oferujących swoje usługi? Kiedy powinna włączyć Ci się lampka ostrzegawcza? Sprawdź.

Brak komentarzy Czytaj dalej

Zaloguj się

Zarejestruj się

Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.