content marketing

Jak tworzyć content dla branży zoologicznej?

Dostarczaj klientom realną wartość – rozwiązuj ich problemy, odpowiadaj na pytania, dziel się wiedzą i koniecznie pamiętaj o SEO. O tym przeczytasz w niemal każdym poście dotyczącym tworzenia contentu. Ale nie w tym. Bo jeśli naprawdę chcesz skutecznie przykuć uwagę klienta swoim tekstem dla branży zoologicznej, potrzebujesz znacznie więcej.

Brak komentarzy Dowiedz się więcej
tekst w sieci

Chcesz dobrze pisać? Uważaj na te 3 tekstowe wampiry energetyczne

Kryją się w gąszczu słów. Chowają pomiędzy wersami. Są ciche, niepozorne i bardzo złośliwe. Niewyszkolone oko może ich nie zauważy, ale z pewnością je poczuje. O kim mowa? O wampirach energetycznych, które tylko czekają, żeby wyssać energię z Twoich tekstów i uśpić czytelnika. Poznaj je i dowiedz się, jak dobrze pisać.

Jeden komentarz Dowiedz się więcej
tekst w sieci

3 sprawdzone sposoby na chwytliwe tytuły artykułów

Szukasz recepty na chwytliwe nagłówki do swoich artykułów, bo wiesz, że wypróbowane schematy ułatwią Ci życie? Chcesz wiedzieć, jak ocenić wartość nagłówka? W tym artykule opowiem Ci o trzech sprawdzonych sposobach do natychmiastowego zastosowania, które poleca w swojej książce pt. Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować): copywriting & webwriting Artur Jabłoński.  Cofnijmy się do lat 30. XX wieku, kiedy to David Ogilvy (copywriter i jeden z najbardziej znanych twórców reklamy) powiedział m.in., […]

Brak komentarzy Dowiedz się więcej
współpraca z copywriterem

Minisłownik copy. Poznaj 5 branżowych określeń, które ułatwią Ci współpracę z copywriterem

Niech zgadnę. Gdy wybierasz się w podróż do egzotycznego kraju, wertujesz słowniczek z podstawowymi pojęciami w danym języku, aby nawiązać nić porozumienia z tubylcami. Budując dom, sprawdzasz, co znaczy dylatacja, jętka czy rekuperacja, bo chcesz dobrze zrozumieć kierownika budowy. A co, gdy potrzebujesz skorzystać z usług copywritera? Poznaj kilka branżowych słów i spraw, aby komunikacja między Wami przebiegła pomyślnie. 

Brak komentarzy Dowiedz się więcej
współpraca z copywriterem

Chcesz dostać genialny tekst? Zatrudnij do jego napisania… górnika

Czy Ty też uważasz, że copywriter to „ktoś”, komu zleca się temat, a ten po prostu siada do klawiatury i pisze? Myślisz, że wystarczy kilka sztuczek i tekst gotowy? Jeśli tak, to szybko skoryguj swoje myślenie. Napisanie tekstu to tylko etap końcowy pracy, którą twórca musi wykonać znacznie wcześniej.

Brak komentarzy Dowiedz się więcej
tekst w sieci

Prosty język w marketingu. 5 trików do zastosowania od zaraz

W ostatnich latach w komunikacji biznesu z klientem powiał wiatr zmian. Zauważyłeś? Bezosobowe, zawiłe teksty ustępują miejsca prostym wyjaśnieniom. Nawet niektóre urzędy odkryły, jak mówić ludzkim głosem! Trend idzie tylko w jednym kierunku: ma być prościej, konkretniej i szybciej. Co to oznacza dla Ciebie jako przedsiębiorcy? Sprawdź sam!

6 komentarzy Dowiedz się więcej
teksty sprzedażowe

USP Twojej marki. Pokaż, jak wyjątkowe jest to, co sprzedajesz

USP to skrót od angielskich słów unique selling proposition. Polscy marketingowcy używają zamiast angielskiego USP zwrotów „unikalna propozycja sprzedaży” albo „unikalna cecha oferty”. Tak więc USP to coś, co wyróżnia Twoją markę, produkt albo usługę na rynku. Definicja wydaje się prosta, ale jak znaleźć USP swojej firmy? 

Brak komentarzy Dowiedz się więcej

Zaloguj się

Zarejestruj się

Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.