content marketing

Jak tworzyć content dla branży zoologicznej?

Dostarczaj klientom realną wartość – rozwiązuj ich problemy, odpowiadaj na pytania, dziel się wiedzą i koniecznie pamiętaj o SEO. O tym przeczytasz w niemal każdym poście dotyczącym tworzenia contentu. Ale nie w tym. Bo jeśli naprawdę chcesz skutecznie przykuć uwagę klienta swoim tekstem dla branży zoologicznej, potrzebujesz znacznie więcej.

Brak komentarzy Czytaj dalej
tekst w sieci

Chcesz dobrze pisać? Uważaj na te 3 tekstowe wampiry energetyczne

Kryją się w gąszczu słów. Chowają pomiędzy wersami. Są ciche, niepozorne i bardzo złośliwe. Niewyszkolone oko może ich nie zauważy, ale z pewnością je poczuje. O kim mowa? O wampirach energetycznych, które tylko czekają, żeby wyssać energię z Twoich tekstów i uśpić czytelnika. Poznaj je i dowiedz się, jak dobrze pisać.

Jeden komentarz Czytaj dalej
tekst w sieci

3 sprawdzone sposoby na chwytliwe tytuły artykułów

Szukasz recepty na chwytliwe nagłówki do swoich artykułów, bo wiesz, że wypróbowane schematy ułatwią Ci życie? Chcesz wiedzieć, jak ocenić wartość nagłówka? W tym artykule opowiem Ci o trzech sprawdzonych sposobach do natychmiastowego zastosowania, które poleca w swojej książce pt. Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować): copywriting & webwriting Artur Jabłoński.  Cofnijmy się do lat 30. XX wieku, kiedy to David Ogilvy (copywriter i jeden z najbardziej znanych twórców reklamy) powiedział m.in., […]

Brak komentarzy Czytaj dalej
współpraca z copywriterem

Minisłownik copy. Poznaj 5 branżowych określeń, które ułatwią Ci współpracę z copywriterem

Niech zgadnę. Gdy wybierasz się w podróż do egzotycznego kraju, wertujesz słowniczek z podstawowymi pojęciami w danym języku, aby nawiązać nić porozumienia z tubylcami. Budując dom, sprawdzasz, co znaczy dylatacja, jętka czy rekuperacja, bo chcesz dobrze zrozumieć kierownika budowy. A co, gdy potrzebujesz skorzystać z usług copywritera? Poznaj kilka branżowych słów i spraw, aby komunikacja między Wami przebiegła pomyślnie. 

Brak komentarzy Czytaj dalej
współpraca z copywriterem

Chcesz dostać genialny tekst? Zatrudnij do jego napisania… górnika

Czy Ty też uważasz, że copywriter to „ktoś”, komu zleca się temat, a ten po prostu siada do klawiatury i pisze? Myślisz, że wystarczy kilka sztuczek i tekst gotowy? Jeśli tak, to szybko skoryguj swoje myślenie. Napisanie tekstu to tylko etap końcowy pracy, którą twórca musi wykonać znacznie wcześniej.

Brak komentarzy Czytaj dalej
tekst w sieci

Prosty język w marketingu. 5 trików do zastosowania od zaraz

W ostatnich latach w komunikacji biznesu z klientem powiał wiatr zmian. Zauważyłeś? Bezosobowe, zawiłe teksty ustępują miejsca prostym wyjaśnieniom. Nawet niektóre urzędy odkryły, jak mówić ludzkim głosem! Trend idzie tylko w jednym kierunku: ma być prościej, konkretniej i szybciej. Co to oznacza dla Ciebie jako przedsiębiorcy? Sprawdź sam!

6 komentarzy Czytaj dalej

Zaloguj się

Zarejestruj się

Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.