współpraca z copywriterem

Jak wybrać copywritera, aby współpraca przełożyła się na zyski

Dobry copywriter napędza treściami biznes niczym potężna maszyna. Jego produkt to tekst – lekki, skuteczny i inspirujący do działania. Do tego opakowany atrakcyjnie dla klientów i wyszukiwarek. Tylko jak wybrać tego jedynego copywritera wśród wielu oferujących swoje usługi? Kiedy powinna włączyć Ci się lampka ostrzegawcza? Sprawdź.

Brak komentarzy Czytaj dalej
współpraca z copywriterem

Daj mi 3 minuty, a udowodnię Ci, że warto zatrudnić copywritera

Znasz tę historię? Kobieta otwiera firmę i wierzy, że będzie zarabiała na tym, co kocha. Pewnego wieczora, gdy po raz kolejny walczy ze zmęczeniem, pisząc tekst na firmowego bloga, ma dość. Przecież nie po to porzucała etat, by teraz zajmować się księgowością, obsługą klienta, marketingiem i blogowaniem, czyli wszystkim, tylko nie pracą, która dawniej sprawiała jej tyle przyjemności. 

Brak komentarzy Czytaj dalej
teksty sprzedażowe

Jak napisać tekst na landing page? 5 trików, dzięki którym zrobisz to naprawdę dobrze

Chcesz wypromować nowy produkt w sklepie, zebrać zapisy na kurs online lub zachęcić do pobrania lead magnetu? Potrzebujesz landing page’a. To specjalna strona, która przedstawi Twoją ofertę i skłoni odbiorcę, aby z niej skorzystał. O ile masz skuteczny tekst. Poznaj więc 5 trików, które sprawią, że Twój tekst na landing page’u zaczaruje odbiorców.

Brak komentarzy Czytaj dalej
tekst w sieci

Jak sprzęty kuchenne pomogą ci napisać tekst na blog firmowy

Ile godzin dziennie spędzasz w kuchni – 2, 4 czy nawet 5? Gotujesz zupę, zaparzasz kawę, szykujesz ciasto na deser. Tymczasem w głowie wściekle świdrują myśli o pracy, między innymi ta, która przypomina, że musisz napisać kolejny artykuł na blog. Znowu musisz się dwoić i troić. A gdyby tak pogodzić przebywanie w kuchni z pracą nad artykułem?

Jeden komentarz Czytaj dalej

Zaloguj się

Zarejestruj się

Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.