współpraca z copywriterem

Minisłownik copy. Poznaj 5 branżowych określeń, które ułatwią Ci współpracę z copywriterem

Niech zgadnę. Gdy wybierasz się w podróż do egzotycznego kraju, wertujesz słowniczek z podstawowymi pojęciami w danym języku, aby nawiązać nić porozumienia z tubylcami. Budując dom, sprawdzasz, co znaczy dylatacja, jętka czy rekuperacja, bo chcesz dobrze zrozumieć kierownika budowy. A co, gdy potrzebujesz skorzystać z usług copywritera? Poznaj kilka branżowych słów i spraw, aby komunikacja między Wami przebiegła pomyślnie. 

Brak komentarzy Czytaj dalej
współpraca z copywriterem

Chcesz dostać genialny tekst? Zatrudnij do jego napisania… górnika

Czy Ty też uważasz, że copywriter to „ktoś”, komu zleca się temat, a ten po prostu siada do klawiatury i pisze? Myślisz, że wystarczy kilka sztuczek i tekst gotowy? Jeśli tak, to szybko skoryguj swoje myślenie. Napisanie tekstu to tylko etap końcowy pracy, którą twórca musi wykonać znacznie wcześniej.

Brak komentarzy Czytaj dalej
tekst w sieci

Prosty język w marketingu. 5 trików do zastosowania od zaraz

W ostatnich latach w komunikacji biznesu z klientem powiał wiatr zmian. Zauważyłeś? Bezosobowe, zawiłe teksty ustępują miejsca prostym wyjaśnieniom. Nawet niektóre urzędy odkryły, jak mówić ludzkim głosem! Trend idzie tylko w jednym kierunku: ma być prościej, konkretniej i szybciej. Co to oznacza dla Ciebie jako przedsiębiorcy? Sprawdź sam!

6 komentarzy Czytaj dalej
teksty sprzedażowe

USP Twojej marki. Pokaż, jak wyjątkowe jest to, co sprzedajesz

USP to skrót od angielskich słów unique selling proposition. Polscy marketingowcy używają zamiast angielskiego USP zwrotów „unikalna propozycja sprzedaży” albo „unikalna cecha oferty”. Tak więc USP to coś, co wyróżnia Twoją markę, produkt albo usługę na rynku. Definicja wydaje się prosta, ale jak znaleźć USP swojej firmy? 

Brak komentarzy Czytaj dalej
content marketing

5 powodów, dla których warto pisać artykuły o finansach prosto i z humorem

Jasność w wysławianiu się jest dowodem uprzejmości wykształconego człowieka. Gdyby Jules Renard, autor tych słów, żył w obecnych czasach i gdyby szukał w Internecie informacji o finansach, mógłby popaść w zadumę nad uprzejmością współczesnego człowieka. Zastanawiasz się, czy warto rozluźnić gorset, pisząc o finansach? Po przeczytaniu tego artykułu już nie będziesz mieć wątpliwości, że tak.

Brak komentarzy Czytaj dalej
sekcja faq
teksty na stronę WWW

Uwaga, przedsiębiorco! Dzięki tej zakładce odzyskasz kilkadziesiąt godzin w tygodniu

Prowadzisz swój biznes. Naturalnie masz również swoją internetową witrynę. Zadbałeś o wszystkie potrzebne elementy: opis strony głównej, stronkę o mnie, opisy produktów i kategorii — słowem wszystko, co konieczne. Ale wisienką na torcie będzie sekcja z pytaniami i odpowiedziami, czyli FAQ. Po co ją właściwie tworzyć?

Brak komentarzy Czytaj dalej

Zaloguj się

Zarejestruj się

Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.